Hoxe é Luns 28 de Novembro de 2022
Stations
NOTHING FOUND!
Current listeners: 
Peak listeners: 

Adestramento reivindicativo na Alameda para reclamar unha pista de atletismo

illa

Instalación do IES Illa de San Simón onde está previsto construir as pistas de atletismo

O Club Atletismo de Redondela (CAR) leva seis anos reclamando unhas instalacións dignas nas que adestrar. Son 65 rapaces e rapazas os que forman parte da súa escola de atletismo, e vense obrigados a desprazarse ao Centro Galego de Tecnificación de Pontevedra para poder exercitarse. O presidente da asociación, Manuel Ulla, advirte que xa están “cansos” de que a situación non se resolva, xa que estas instalacións deportivas son “unha necesidade nun municipio como Redondela”.

Manuel Ulla lembra que o club leva seis anos reclamando unhas pistas de atletismo onde poder adestrar

Fartos de agardar unha resposta das distintas administracións, o club decidiu organizar esta tarde unha xornada de adestramento “reivindicativa” na Alameda Castelao. Será a partir das 17.30 horas., explica que deste xeito queren “visibilizar esta demanda” para que a cidadanía coñeza a situación que atravesa o club de atletismo. Participarán os deportisas e as súas familias, e tamén convidan aos partidos políticos para que se pronuncien sobre esta situación.

Esta tarde adestrarán na Alameda Castelao para facer visible a súa demanda

En maio do ano pasado o Concello de Redondela anunciaba un acordo coa Xunta de Galicia para instalar unha pista de atletismo no IES Illa de San Simón. As obras ascenden a máis de 100.000 euros e serán financiadas polo Concello “pero aínda están á espera de que a Xunta responda a unhas alegacións”, segundo a alcaldesa Digna Rivas.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp

Unha resposta

  1. Los del Club llevan 6 años, yo llevo desde los 40 años y ahora tengo 60 donde poder entrenar sin riesgos y sin aburrimiento, bueno, sí tuve una vez de entrenar sin peligro, donde estaba el Campo de Fútbol de tierra , el que hace poco cogieron como anexo al Campo del Choco, ahí se entrenaba muy bien, hasta que lo quitaron y ya nada. Digo ésto porque probé a entrenar por la carretera hacia Amoedo pero desistí, todo cuesta arriba y la vuelta todo para abajo y así las piernas sufren un montón, la del Aeropuerto y la que va a Porriño otro tanto de lo mismo. Hice una ruta de ir desde Redondela hasta Cesantes por carretera, bajar a la punta de la playa y centro de Redondela, otro tanto de lo mismo hay subida y bajadas pero es mucho subir y despues bajar y subir y con el riesgo de correr de no he, opté por ir a mi trabajo a Arcade de mañana en bus y venir los 7km. corriendo hasta el centro, dejé de hacerlo por el miedo a la carretera, raro era un día que no hubiese un accidente de coche en ese tramo.
    Me apunté al gimnasio, me aburria estar encerrada, empecé a correr por las aceras y alrededor del Instituto y demás zonas llanas, pero también me aburrí y la gente se te queda mirando y diciendo(si foras traballar, xa verías como te cansarías ou si estiveras cansada de traballar xa verías como andabas a facer o parvo)al final compré una cinta andadora para casa, al principio bien pero me acabó aburriendo también, correr sola sin motivo de ver otros entrenando mal, ya lo deje hace un tiempo ahora lo hago esporadicamente cuando salgo de vacaciones.
    Porque aquí hay lugar para todos los deportes menos para el ATLETISMO,.
    Hay campos de fútbol, de baloncesto,de tenis y de tenis en cubierto, de balonmano cubierto.
    Solo digo porqué nosotros no podemos nuestro Campo de Atletismo para los que le gusta correr y hacer un anexo cubierto, porque estamos en Galicia y hay más días de lluvia y frio que de calor, parense a pensar un poco, no es preferible tener a nuestros hijos ó nietos haciendo un deporte saludable y haciendo amigos?

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará